Bamdad Music Academy

 به خانه ی هنر بامداد خوش آمدید.

ما به خود میبالیم که میزبان شما هستیم. تمام تلاش ما در جهت رشد و تعالی است و حتی یک روز هم از یادگیری غافل نمی شویم. امیدواریم لیاقت میزبانی شما را داشته باشیم.

انتخاب ساز و دوره ی مناسب

برای شما دوستی عزیزی که به تازگی می خواهید پا در عرصه ی فراگیری موسیقی بگذارید، شاید انتخاب ساز و شاخه ی مورد علاقه، یکی از پیچیده ترین و چالش بر انگیزترین مسائل پیش رو باشد. در ابتدا با خود فکر میکنید، کجای این انتخاب باید دشوار باشد؟ کافیست به علاقه ی خودم رفتار کنم. اما روزی که برای ثبت نام به آموزشگاه مراجعه می نمایید، با شنیدن صداهای مختلف که از هر اتاق می آید، دچار تردید و شکی بزرگ می شوید که آیا انتخاب مناسبی انجام داده اید یا خیر؟ برای کمک به شما، مشاوران ما آماده هستند تا هر یک از دوره ها را به خوبی به شما معرفی نمایند، تا شما با خیالی آسوده و دلی مطمئن ساز مورد پسند خود را انتخاب نموده و فراگیری موسیقی را آغاز نمایید. در همینجا به چندین پرسش متداول هنرجویان آموزشگاه در اولین روز ثبت نام به شکل خلاصه پاسخ داده شده، لطفا در میان سوالات جستجو کنید تا شاید یکی از پاسخ های خود را جستجو کنید. پس از آن هر یک از سازها و دوره ها را با معرفی مدرسان آن دوره به شما معرفی میکنیم تا با ذهنی آگاه کلاس خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول پیرامون آغاز فرآیند آموزش موسیقی

سن من بالای ۳۰ سال است.آیا برای شروع موسیقی دیر است؟

پاسخ شما قطعا خیر است.یادگیری موسیقی هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما در هر سن و سالی میتوانید از فراگیری موسیقی لذت ببرید.تنها نکته با اهمیت در یادگیری موسیقی تمرین و پشتکار فراوان است.

برای آموزش موسیقی به فرزند خردسالم از چند سالگی اقدام نمایم؟

بچه ها از سن ۳ سالگی توانایی فراگیری موسیقی را دارند و در بسیاری از کشورها برای این رده ی سنی روشهای آموزشی تدوین شده است.اما در حقیقت پاسخ به این سوال بسیار سلیقه ای است و بستگی به مدرس یا سطح خانوادگی کودک دارد.اما پاسخ بنده به سوال شما با توجه به تجربیات شخصی سن پنج و نیم یا شش سالگی است که کودک از فرآیند آموزش دلزده و خسته نشود.مجدد خاطر نشان می کنم که پاسخ این سوال بسیار سلیقه ایست و هر مدرسی توجیهاتی در جهت نظر شخصی خود دارد.

برای شروع موسیقی من از چه سازی باید شروع کنم.چون شنیده ام که ساز مورد نظر خودم بسیار سخت است و برای شروع آموزش مناسب نیست.

با شایعاتی که شما شنیده اید اصلا موافق نیستم.اصلی ترین محرک شما برای فراگیری هنر موسیقی علاقه و شور و اشتیاق است و حالا اگر ما این عناصر اصلی را از شما دریغ کنیم مثال پرنده ی پر و بال بسته ایست که تحت آموزش پرواز قرار گیرد. به بیان ساده تر پدیده ای به نام ساز سخت یا آسان وجود ندارد و تمام این مثال به خصوصیات فردی شخص بستگی دارد.در نتیجه تنها ملاک انتخاب ساز مناسب برای شما تنها علایق شخصی شماست. و مطمئن باشید هر سازی که انتخاب کنید از پس فراگیری آن بر خواهید آمد.

چقدر طول می کشه تا من نوازندگی رو یاد بگیرم؟

پرسش شما یکی از بی پاسخ ترین سوالات موسیقی است.حقیقت این است که تنها فردی که پاسخ این پرسش را دارد خود شما هستید.در امر آموزش شما و رسیدن به موفقیت، مدرس خوب و کارآزموده، ساز مناسب، شرایط محیطی مناسب نقش بسیار کلیدی بازی میکنند اما در آخرین مرتبه تلاش و پشتکار شماست که تمام شرایط را به نفع شما بر می گرداند و سبب موفقیت شما میکرد.در نتیجه تنها نسخه ی تجویزی برای شما تلاش و کوشش و پشتکار است.

برای شروع آموزش آیا داشتن ساز الزامیست؟

پاسخ به این سوال کمی واضح و مبرهن است.در وهله اول شما چرا میخواهید نواختن سازی را بیاموزید.پاسخ ساده است برای داشتن حال خوب.پس خود به خود پاسخ سوال اول مشخص شد.اگر شما نوازندگی بلد باشید اما سازی نباشد که با آن حال خوب به دست بیارید اساسا این توانایی شما به چه کار می آید؟نکته بعدی آنکه برای تمرین مهارتهای تکنیکی شما به ساعتها تمرین وممارست نیاز دارید پس حضور ساز در منزل شما حتمی ایست و بجز این و با تکیه بر ساز تمرینی آموزشگاه امیدی به پیشرفت نمی رود

برای شروع کار ساز رو از چه مرجعی تهیه کنم؟

پاسخ به این سوال یکی از چالش بر انگیزترین مباحث پیرامون آموزش موسیقی است. اما بهترین راهنمایی و کمکی که ما میتوانیم در اختیار شما قرار دهیم، این است که حتما به معلم خود یا کارشناسانی که به آنها اعتماد دارید، مراجعه کنید و با ایشان مشورت نمایید. در این میان مقایسه قیمتها و نظر سایر کاربران در اینترنت هم کمک رسان خواهد بود اما احتیاط کنید، بدلیل بازار پر زرق و برق و محاصره ی شما با تبلیغات گسترده، انتخاب و خرید ساز یکی از بحث برانگیزترین مسائل پیشروی شماست.

آیا قیمت بالا نشان ارزشمندی ساز من است؟

لزوما خیر. گاهی شما هزینه های سنگین تبلیغاتی و بازاریابی شرکتهای بزرگ یا هنر فروشندگی ساز فروش رو پرداخت می نمایید. دلائل مبنی بر ارزشمندی یک ساز مسائلی بسیار تخصصی و تجربی است که نیاز به دانش و شناخت فراوان و بهره گیری از کمک کارشناسان مجرب آن زمینه ی کاری است.

نحوه برگزاری کلاسهای موسیقی به چه شکلی است؟

کلاسهای موسیقی در تموم رشته ها به صورت یک جلسه در هفته برگزار میشه که شما فرصت تمرین مهارتهای تکنیکی رو داشته باشید. پس با این شرایط شما در یک ماه چهار جلسه آموزش دارین که خصوصی و انفرادی هست تا شما جلوی سایرین معذب نشید و بتونید سوالاتتون رو از استاد بپرسید.

استاد در هر جلسه بخشی از کتاب آموزشی رو برای شما توضیح میدن و نکات آموزشی اون درس رو برای شما مشخص میکنن و شما یک هفته فرصت دارید که تمام این نکات رو هم از نظر فراگیری ذهنی و هم از نظر مهارت فیزیکی یاد بگیرید و در جلسه آینده درس قبلی رو تحویل استاد بدید و به همین شکل درس جدید رو دریافت کنید.

آیا برای فراگیری موسیقی حتمآ باید از روی کتاب کار کنم و در تمامی سازها روند آموزش از روی کتابها است؟

در پاسخ به این سوال عرض میکنم قاعدتا فرآیند آموزش باید به این شکل باشد.در دنیای امروز که تمامی مسائل ریزبینانه و با توجه به علم روز دنیا مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته طبیعتا برای فراگیری هر سازی مراجع بسیار زیاد وجود دارد که می تواند منبع دریافت اطلاعات خوبی برای شما و مدرس باشد.

اگر از روش تدریس استادم خوشم نیومد چیکار کنم؟

هر شخص با توجه به خصوصیات اخلاقی و ذهنی که دارد داری نقاط ضعف و قوت های گوناگونی است.در نتیجه معلم شما در طول سالیان فعالیتش با بسیاری از این تفاوتها برخورد داشته و مجبور بوده که روش تدریس خود را منعطف و سازگار با توانایی های هنرجویان برنامه ریزی نمایید.در نتیجه معلم شما راهکارهای زیادی برای تغییر روند آموزش شما سراغ دارد.این مسئله را با مربی خود مطرح نمایید و از ایشان بخواهید که روشی مطابق راحتی و توانایی شما برنامه ریزی نمایید.قطعا دست خالی نخواهید ماند.اما در غیر اینصورت و راضی نبودن از شرایط پیشرفت آموزش بی هیچ عذاب وجدان و رو در بایستی می توانید معلم خود را تغییر دهید.

استاد من آهنگهایی رو که دوست دارم و بهش گفتم رو به من آموزش نمیده.من باید چیکار کنم؟

تنها پیشنهاد من به شما صبر است.به استاد خود اعتماد کنید.زیرا نکته ای که شما در آیینه ای تمییز و براق نمی بینید استاد شما در خشت خام دیده و با توجه به شناختی که از توانایی های شما و نکات پیچیده ی قطعه ی مورد بحث دارد با درسهای دیگر سعی بر رفع مشکل شما دارد تا به سادگی بتوانید از عهده ی پیروزی بر آهنگ دلخواه تان بر آیید.

من در روز چه مدت تمرین کنم که نتیجه ی مطلوبی بگیرم؟

پاسخ این پرسش بستگی کامل به توانایی های شما دارد. اما این جمله را آویزه ی گوش خود کنید. کار نیکو کردن از پر کردن است. پس بنشیند و تمرین کنید و به فکر ساعت زدن نباشید.فردی تمرین مناسبی دارد که بعد از اتمام تمرین از گذر سریع زمان به تعجب بیفتد در حقیقت شما هنگام تمرین متمرکز نباید متوجه گذشت زمان بشوید.پس هر چه زمان بیشتری همراه با تمرکز فراوان بر سر تمرین بگذارید نتیجه مطلوب تری بدست خواهید آورد.

اگر از منابعی بجز منابع معرفی شده از طرف استاد استفاده کنم مشکلی پیش می آید؟؟

در ابتدا باید به شما تبریک بگویم.زیرا این روحیه کنجکاوی و پرسشگری شما سبب پیشرفت سریعتر شما می شود.اما از این مطلب غافل نشوید که مربی شما با توجه به شناختی که از شما بدست آورده است طرح درس را به گونه ای برنامه ریزی کرده است که بیشترین نتیجه را از شما بگیرد و در این بین کنجکاوی شما نسبت به منابع دیگر ممکن است باعث اختلال در امر آموزش شود.پس پیشنهاد ما این است که اطلاعات منبع مورد بحث را از استاد خود جویا شوید و به نظر کارشناسی ایشان توجه نمایید.

آیا فراگیری موسیقی می تواند به کسب درآمد منتهی شود؟

پاسخ شما یک بله قوی و قاطع است.زیرا تمامی معلمین موسیقی یا نوازندگان و خوانندگان و دیگر دست اندرکاران هنر موسیقی از همین راه مشغول امرار معاش هستند.پس در مورد شما هم جواب مثبت است و امکان دست یابی به این مهم بسیار محتمل

همراهان گرامی

برای طرح سوالات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید. شما عزیزان می توانید با مراجعه ی حضوری به دفتر آموزشگاه یا تماس تلفنی و یا مصاحبه ی آنلاین، پرسش های ذهنی خود مبنی بر آغاز فرآیند آموزش و یا پیشبرد امر آموزش موسیقی را با کارشناسان ما در میان گذاشته و به نتیجه ی مطلوب خود دست یابید.

پیانو

گیتار

ویولن

سنتور

تمبک

خوانندگی

برای مطالعه ی معرفی کلی هر یک از سازها، بر روی تصویر آن کلیک نمایید.

آشنایی با کادر آموزشی

Familiarity with the teaching staff

امین چوبریزیان

امین چوب ریزیان معلم موسیقی ایرانی که به تدریس ساز سنتور برای هنرجویان مبتدی و نیمه حرفه ای مشغول است.

امین چوب ریزیان معتقد است پرداختن به هنر موسیقی و مهارت های نوازندگی از پر مزیت ترین و مقدس ترین کارهای دنیاست.

او متولد سال 1365 از همدان و دارای مدرک فوق لیسانس در مهندسی صنایع است. علاوه بر تدریس موسیقی، به تدریس دروس رشته های مدیریت و صنایع در دانشگاه ها و مشاوره ی سیستم های مدیریتی در سازمان ها می پردازد.

فعالیت ها او در عرصه موسیقی در موارد زیر خلاصه شده است:

– ورود و اشتیاق به جامعه موسیقی از سال 1372

– شروع فعالیت موسیقی و یادگیری آن از سال 1375

– کسب مشق و شاگردی دوره های ابتدایی، متوسط و ردیف نوازی موسیقی ایرانی نزد استاد علی اصغر بهرامی

– بهره گیری از مکاتب، اندرزها و آموزش های اساتید گرانقدر سنتور ایران زمین کامکارها، مشکاتیان و آقایی

– عضو جامعه مدرسین موسیقی آموزشگاه های اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان

– همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان و مرکزی

– همکاری با صدا و سیمای استان همدان، مرکزی و تهران

– همکاری با آموزشگاه های آزاد موسیقی استان همدان و مرکزی

– همکاری با انجمن تئاتر استان همدان

– عضو انجمن موسیقی استان همدان

– شرکت در دوره های آموزشی کاربردی موسیقی سنتی، تئوری موسیقی، ریتم شناسی، روش تدریس، مستر کلاس های اساتید و … بیش 200 ساعت

و افتخارات او عبارتند از:

-کسب مقام و دریافت تندیس و دیپلم افتخار در بخش تکنوازی ساز سنتور و گروه نوازی با گروه های مختلف در تمامی ادوارجشنواره موسیقی استان  طی سال های 79 تا ۹۰

-اجرا کنسرت در قالب مناسبت های مختلف در شهر های مختلف ایران

-برپایی کنسرت های حمایتی از کودکان اتیسم ،سرطانی و زلزله زده و …

-همکاری با ارکستر ها و گروه های مختلف بامداد، آوای فاخته ،چکاد، کرشمه، مهست، نغمه و … بالغ بر 50 کنسرت

Email: Amin.choobrizian@gmail.com

Instagram: amin.choobrizian_1986

پریسا شیرزادی

پریسا شیرزادی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، کاردانی هوشبری و مدرس ریاضی در آموزشگاه های آزاد همدان است. ایشان در طول مدت فراگیری هنر موسیقی، از محضر بسیاری از اساتید نام آشنای موسیقی همدان، کسب علم و هنر نموده اند که در اینجا به گوشه ای از این فعالیتها اشاره میگردد.

  • فراگیری موسیقی از سال 1377 در سن 9 سالگی با ساز ارگ الکترونیک توسط مرحوم استاد مسعود فریدونی و تکمیل دوره با استاد امیر خورشیدوش.
  • فراگیری مبانی بنیادی تئوری موسیقی و پیانوی تخصصی زیر نظر استاد رضا صفوی تا به امروز
  • دریافت گواهینامه پایان دوره موسیقی کودک زیر نظر استاد فرهاد کریمی
  • دریافت گواهی نامه ی تئوری موسیقی از انجمن موسیقی همدان زیر نظر اساتید شهرام خوش صفت و علی محمدی
  • آشنایی و فراگیری دستگاه ها و گوشه های ایرانی نزد استاد قادر شهسواری
  • گواهی شرکت در دوره های مربیگری موسیقی کودک با نگرش ارف – شول ورگ
  • گواهی مربیگری موسیقی نردبان آسمان با نگرش ادوین گوردون.
  • شرکت در کارگاه بازی با فلوت ریکوردر با مربیگری Carolin Haunsen
  • حضور در کارگاه بازی های آوازی و حرکتی توسط استاد مونا منوچهری
  • حضور در دوره ریتم در محیط و گفتار توسط استاد فرزان فرنیا.

روش خلاقانه ی آموزش موسیقی به کودکان از نقاط درخشان فعالیت این هنرمند جوان و پر تلاش می باشد. روش هایی از جمله، آموزش ریتم با فلش کارت، بازی های ریتمیک و چوبک، استاده از لگوی بازی برای درک بهتر ارزش زمانی و معرفی نت ها به وسیله بنرها و پازل های آموزشی و توپک های رنگی و خواندن شعر. آموزش مقدماتی تئوری موسیقی با داستان سرایی و ایجاد تصویر ذهنی برای کودکان؛ از جمله ی این روش های هدفمند و خلاق می باشند.

علی عسکری مدرس گیتار پاپ و جاز

شروع نوازندگی گیتار از سال 1374

بهره گیری از محضر اساتیدی همچون کامبیز زمانی، بهمن نصری، هرمز فریدفر بین سالهای 74 تا 80

از سال 1380 همکاری با آموزشگاه های موسیقی همدان تا امروز

اخذ کارت صلاحیت تدریس در سال 1383 در محضر آقایان دکتر محمد سریر، دکتر سیمون آیوازیان و فرزاد دانشمند

عضو کانون نوازندگان کلاسیک خانه موسیقی ایران از 1383

تنظیم و ساخت قطعات متعدد آموزشی

تعلیم و آموزش و برگزاری کنسرتهای متعدد برای هنرجویان از سال 1380 تا به امروز

نگار یعقوب شاهی

سرکار خانم نگار یعقوب شاهی فارغ التحصیل مهندسی عمران هستند و موسیقی را با ساز سنتور آغاز نموده اند و با شرکت در کلاسهای پیانو کلاسیک و تئوری موسیقی کار حرفه ای خود را آغاز نموده اند.ایشان با شرکت در آزمون های مرکز آموزش و توسعه فعالیتهای هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به اخذ مجوز صلاحیت تدریس گردیده اند.کلاسهای آموزش کودکان ایشان از روشی بسیار خلاقانه و هوشمند جهت تداوم آموزش کودکان پیروی می نماید که کودک را به ادامه ی فرآیند آموزش علاقمند و پیگیر می نماید.آموزش ایشان بر پایه ی روش ارف بنا شده و با استفاده از سازهای کلاویه روند آموزش را تصحیل می نماید.

علی اصغر رحمانی پاکروان

علی اصغر رحمانی پاکروان
متولد سوم آذرماه 1363،همدان
فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی
• آغاز به فراگیری موسیقی با انتخاب ساز «سه تار» نزد جناب آقای «جواد مرادیان»،1376 تا 1381.
• ادامه ی فراگیری این ساز نزد استاد «محمد ذوالنوری» در شهر همدان،1382 تا 1383.
• ادامه ی مراحل آموزشی پیشرفته ی سه تار نزد استاد «مسعود شعاری» در تهران1384 تا 1386.
• تکمیل دوره های پیش رفته و حرفه ای سه تار نزد استاد »بهداد بابایی« در تهران 1395 تا 1396.
• گذراندن دوره های تکمیلی ساز تار نزد استاد »هادی آذرپیرا« از 1398 تا کنون.
• آغاز به همکاری با گروه های موسیقی استان همدان به عنوان نوازنده ی تار ، سه تار و تارباس،1384 تا کنون.
• همکاری با آموزشگاه های موسیقی شهرستان همدان به عنوان مدرس تار و سه تار،1389 تا کنون.

رضا_صفوی_مدرس_پیانو_کلاسیک_پاپ
  • رضا صفوی آهنگساز و مدرس ساز پیانو از سال۱۳۷۹ فعالیت حرفه ای خود در زمینه تدریس و نوازندگی برای گروه های موسیقی را آغاز نموده و در چندین گروه راک و پاپ به عنوان نوازنده کیبرد، پیانو و در مواردی آهنگساز و تنظیم کننده فعالیت نموده که ثمره ی این تلاشها چندین و چند کنسرت به همراهی هنرمندان نام آشنای ایران در اقصی نقاط کشور بوده است. یکی از متمایزترین این اجراها، سلسه کنسرتهایی به رهبری نوازنده شهیر ویولن مرحوم استاد مجتبی میرزاده بوده است که در چندین نوبت به اجرا در آمده است.
    از دیگر فعالیتهای هنری رضا صفوی، می توان به بخش ادبیات داستانی اشاره کرد که بسیاری از دست نوشته های ایشان به صورت آثار صوتی به انتشار رسیده اند.
    رضا صفوی فارغ التحصیل رشته هنر می باشد و از این رو سالهای بسیاری در کسوت های گوناگون به کسب تجربه پرداخته است که به پاره ای از این فعالیتها اشاره میگردد.
    ▪︎ مدیر موقت دفتر طراحی روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و ماهنامه ی “پیام تامین” متعلق به وزارت دفاع در سالهای ۸۳ تا ۸۶
    ▪︎ مدیر “دفتر طراحی” کانون آگهی میراث هنر
    ▪︎ مدیرعامل و مدیرمسئول موسسه فرهنگی، هنری اردیبهشت.
    ▪︎ موسس و رهبر ارکستر همنوازی سازهای جهانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
    ▪︎ مدیر هنری انتشارات وزین “اثبات” به مدیریت ریاضی دان نام آشنا، دکتر هادی رنجبران
    ▪︎ موسس و مدرس گروه کُر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان
    ▪︎ مدیرعامل و مدیرمسئول آموزشگاه موسیقی بامداد
    ▪︎ عضو هیئت مدیره ی شورای موسیقی شهرستان همدان
    ▪︎ عضو کار گروه مشاوران جوان فرهنگی استاندار همدان (در دولت دهم)
    ▪︎ مدیرعامل و مدیرمسئول مرکز انتشاراتی و فرهنگی، هنری “دنیای نغمه و ترانه ی بامداد”
    ▪︎ مدیریت استودیو بامداد.
    ▪︎ تدریس دروس پیانوی تخصصی، سلفژ، آهنگسازی، آشنایی با صداسازی و آواز پاپ در آموزشگاه های استانهای گیلان، کرمانشاه، تهران و همدان
    ▪︎ موسس و رهبر ارکستر مجلسی بامداد

افشین چوبریزیان

رزمه هنری افشین چوب ریزیان :

کارشناس ارشد علوم سلولی و ملکولی

شروع فعالیت موسیقی از سال ۱۳۷۵ تا کنون .

نوازنده ساز تنبک و تار.

کسب مشق دوره های ابتدایی و متوسطه ،عالی و فوق عالی نزد اساتید علی اصغر کریمی ،استاد بهمن رجبی استاد نوید افقه و استاد مرحوم جلال دوستی.

۱.عضو رسمی مدرسین آموزشگاه موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد و خانه موسیقی ایران

۲.عضو مدرسین موسیقی کمیته مهد کودک های سازمان بهزیستی در زمینه آموزش موسیقی کودک

۳.عضو صندوق اعتباری هنر

۴.همکاری با اداره ارشاد از سال ۱۳۸۲

۵.همکاری با صدا و سیمای مرکز همدان از ۱۳۸۳

۶.همکاری با بیش از ۸ آموزشگاه موسیقی در همدان

۷.دبیر کانون موسیقی دانشگاه پیام نور طی سال ۱۳۸۵ تا ۸۹ و دفتر دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا

۸.همکاری با ارکستر کوبه سازمان صدا و سیما

۹.همکاری با انجمن تیاتر

۱۰.همکاری با چندین مهدکودک استان در زمینه آموزش موسیقی کودک

۱۱.شرکت در کارگاه ریتم شناسی استاد افقه و استاد پژمان حدادی

۱۲.سرپرست گروه موسیقی کوبه ای نوازان کودک بامداد و برپایی چندین کنسرت و اجرا در جشنواره تیاتر .  کودک ،ائل و….

۱۳.عضو انجمن موسیقی حوزه هنری استان

افتخارات :

-شرکت در جشنواره بین المللی فجر ۸۶ و ۸۷

-کسب مقام در جشنواره ملی حماسی خلیج فارس

-کسب مقام در جشنواره منطقه ای غرب کشور

-کسب مقام و دریافت تندیس و دیپلم افتخار در بخش تکنوازی ساز تنبک و گروه نوازی با گروه های مختلف در تمامی ادوارجشنواره موسیقی استان  طی سال های ۸۱ تا ۹۰

-کسب چندین مقام در زمینه موسیقی نمایش در جشنواره بین الملی تیاتر کودک، یونیما،دفاع مقدس ،عاشوراییان…

-اجرا کنسرت در قالب مناسبت های مختلف در تالار وحدت ،تیاتر شهر فرهنگ سراهای رودکی،بهمن،نیاوران،ارسباران،

-برپایی کنسرت های حمایتی از کودکان اتیسم ،سرطانی و زلزله زده و …

-انتشار آلبوم یاد رهی به سرپرستی رضا عباسی تحت نظر مرکز حفظ و اشاعه موسیقی

-انتشار آلبوم نیایش به گویش همدانی تحت نظر حوزه هنری استان

-همکاری با ارکستر فارابی به رهبری استاد کیوان ساکت و خوانندی استاد وحید تاج

-همکاری با ارکستر ها و گروه های مختلف بامداد،آوای فاخته،چکاد،کرشمه،مهست،نغمه و برپای بالغ بر ۱۵۰ کنسرت

برای پرسش یا هرگونه مشاوره با هریک از اساتید می توانید درخواست خود را در بخش ” مشاوره ” ثبت نمایید. مشاوران آموزشگاه در اولین فرصت ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

پیانیست های کوچک آموزشگاه موسیقی بامداد، کلاس سرکار خانم شیرزادی

مقالات و مطالب آموزشی

Articles and educational materials

تاثیر موسیقی بر مغز انسان

  پنج حقیقت علمی درباره تاثیر موسیقی بر مغز انسان موسیقی یک ویژگی اساسی گونه‌های انسانی است. تقریباً همه فرهنگ‌ها، تجربیاتی در ساخت موسیقی دارند. این امر در طول تاریخ صادق بوده و در طول زندگی یک فرد نیز صادق است. ما انسان ها آواز می خوانیم و فروتن می‌شویم. مغز و سیستم عصبی انسان…

``ادامه مطلب``

تاریخچه ی ساز پیانو

پیانو چیست ؟     پیانو  یک ابزار موسیقی صوتی (آکوستیک) است . که توسط بارتولومئو کریستوفوری در سال ۱۷۰۰ میلادی اختراع شد (سال دقیق نامعلوم است) که در آن سیم ها به وسیله چکش مورد اصابت قرار می گیرند.این ساز توسط یک کیبورد (صفحه کلید ) نواخته می شودبه این صورت که نوازنده با…

``ادامه مطلب``

استعداد موسیقی در کودکان

استعداد موسیقی در کودکان گرد آورنده :رویا زحلی نژاد، روابط عمومی مرکز بهداشت شهدای انقلاب  همه ی والدین علاقمندند که توانایی یا استعداد خاصی را در فرزندشان کشف کنند. گاهی آنقدر محو این کار می شوند که آنچه را می بینند به راحتی بزرگ می کنند در حالی که این چنین نیست. موسیقی یکی از این موارد است.…

``ادامه مطلب``

آشنایی با صدابرداری استودیویی

  صدا برداری چیست |  what is sound recording صدابرداری به معنی ضبط دیجیتالی، الکتریکی و مکانیکی صدا و تولید مجدد امواج صدا مانند صدای گفتاری، آواز و موسیقی با جلو ه های صوتی است. در حال حاضر، دو نوع صدابرداری وجود دارد که شامل صدابرداری آنالوگ و دیجیتال می شود. پیش از اینکه سیستم…

``ادامه مطلب``

مقدمات شروع خوانندگی

  مقدمات شروع خوانندگی برای شروع به خواندن نیاز است:   ریه سالم حنجره سالم گوش سالم فک و زبان سالم برای شروع هر کاری مقدماتی نیاز است. هر چند ما معتقدیم که هر کسی می تواند آواز بخواند. برای این که برای آموزش دیدن آماده شود نیاز است که مقدماتی را داشته باشد و…

``ادامه مطلب``

فواید و مزایای یادگیری موسیقی که زندگی شما را تغییر خواهد داد

  فردی متخصص و کارشناس می گوید :من تقریبا 25 سال در حال نواختن، اجرا، آموزش و یادگیری موسیقی هستم یک سوال که اغلب از من میپرسند:چرا باید یاد بگیرم که چگونه موسیقی بنوازم؟ مزایای یادگیری موسیقی چیست؟ چرا باید زمان و پولم را در چیزی که برای کار حرفه ای من مفید نیست ، سرمایه گذاری کنم؟ چرا…

``ادامه مطلب``

Bamdadseda.ir